loading...
تعبیر خواب جامع
admin بازدید : 73319 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (22)
ابن سیرین می گوید: اگر کسی ببیند که شخص مرده ای در خواب به او گفت که من زنده ام دلیل انست که وضع ان مرده در سرای باقی خوب است و خدای متعال از او راضی و خوشحال است. خدای متعال می فرماید: و کسانی را که در راه خدا کشته شدند مرده مپندار بلکه زنده اند و نزد پروردگار خویش روزی می برند و برخوردار می گردند - سوره ال عمران ایه 169. / حضرت صادق (ع) می فرمایند: اگر در خواب ببیند مرده او را در کنار گرفت سلامت و تندرستی پیدا می کند و اگر ببیند مرده از بستگانش شاد و مسرور است تعبیرش برعکس است. اگر مرده ای از بستگانش را ببیند که با او بحث و گفتگو کرد یا از او روی برگرداند دلیل انست که وصیتش را انجام نداده است. اگر خندان پیش او امد، دلیل انست که ان مرده کافر از دنیا رفته است. خدای متعال می فرماید: اما انان که چهره هایشان تاریک و سیاه گردید (به انان گفته می شود) ایا پس از ایمان اوردن کفر ورزیدید و کافر شدید؟ سوره ال عمران - ایه 106 . اگر ببیند مرده به نماز مشغول است ان مرده در دنیا بسیار استغفار کرده است.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ساحل در تاریخ 1395/10/06 و 10:50 دقیقه ارسال شده است

من خواب دیدم پدر بزرگمو دارن کفن میکنن من داشت گریه میکردم وسط داد زدنام گفتم بابا بزرگ یهو زنده شد آدهای که کنارمون بودن همه دست میزدنو خوشحالی میکردن میگفتن مرده زنه شد پدر بزرگم چن سالی هست دستش از این نیا کوتاه تورخدا قسم بهم بگین تعبییرش چی میشه

این نظر توسط سحاد در تاریخ 1395/09/06 و 12:08 دقیقه ارسال شده است

سلام.من عمع ای دارم که یکسال است که مرده من خواب دیدمپیش مانشسته بود که به یکباره در خواب از دنیا رفت بعد از گریه زیاد که کردم به یک باره دوباره زنده شد و گفت که من دوباره زنده شدم نگران نباش.اگه تعبیری دار لطفا کمک کنیدشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط آذر در تاریخ 1395/02/02 و 1:06 دقیقه ارسال شده است

سلام... دایی من پارسال رحمت خدا رفت امروز خواب دیدم زنده شده و هممون(ما و بچه هاش) دورش جمع شدیم و من میگفتم دایی توکه مرده بودی گفت نه خدا منو زنده کرد .یه همچین چیزی دقیق یادم نمیاد ..تعبیر داره؟؟؟ ممنون میشم اگ بگید

این نظر توسط اکرم در تاریخ 1394/12/08 و 1:33 دقیقه ارسال شده است

سلام.وقت بخیر.من دوروز پیش خواب دیدم پسرخالم که البته شوهر خواهرم میشه دور از جونش مرده.و همه ما تو غسال خونه بودیم.من که نزدیک تر رفتم دیدم پسرخالم زنده شده.بعد با گریه به خالم و خواهرم میگفتم بیایید علی زنده شده.و از ته دل گریه میکردم.ولی خوشحال بودم که پسرخالم زنده است.اما خاله و خواهرم اصلا محل نمیدادن و براشون زنده شدنش مهم نبود.میشه لطف کنید و تعبیر خوابم رو بگویید.ممنون.

این نظر توسط رضوانی در تاریخ 1394/12/03 و 18:03 دقیقه ارسال شده است

سلام لطفا هر چه سریعتر ÷پاسخ دهید خیلی ممنون میشم پدر بزرگم یک سال است فوت کرده دیشب خاله ام خواب دیده اومده در خونه منو زده دیده اون به همراه پنج برادرش که همگی مرده اند در خانه من جمع شدند. تعبیرش چیست خیلی ممنون

این نظر توسط morteza در تاریخ 1394/11/03 و 10:17 دقیقه ارسال شده است

سلام حدودپنچ سال است که پدرم فوت کردن وازون به بعدمن ماهی چندمرتبه شبها خواب میبینم که پدرم به من میگه من زنده بودم وازقبربیرون شودم همیشه این خواب تکراری رو میبینم لطف کنیدتعبیرشوبرام بفرستید ممنوم ازسایت خوبتون

این نظر توسط shiva در تاریخ 1394/10/28 و 9:26 دقیقه ارسال شده است

سلام.من مامان بزرگن رو حدود 15 سال پیش از دست دادم.دیشب خواب دیدم خونشون بودیم که مرد.چند دقیقه گذشت دوباره زنده شد.بعد چند دقیقه دوباره مرد.همینکه میخواستن کفن بپیچن بهش دوباره زنده شد.خیلی نگرانم .میشه بگید تعبیرش چیه؟شکلک

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/09/01 و 12:07 دقیقه ارسال شده است

خواب دیده شده که من به همراه بیننده خواب و شخص سومی مرده و زنده شده و در صحت و سلامتی رفته ایم تعبیرش را کمکم کنید

این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/08/17 و 10:01 دقیقه ارسال شده است

سلام
من مادربزرگم مرده،چندشب پیش خواهرم خواب دیده ک اون زنده س و سه تایی نشستیم که یهو حالش بد میشه و میمیره و میگه که من تو خواب غسلش دادم
حالا میخوام بدونم تعبیرش چیه،آبا تعبیری داره؟ ممنون راهنمایی کنید.

این نظر توسط شیوا در تاریخ 1394/07/22 و 21:53 دقیقه ارسال شده است

خواب دیدم بهم گفتن چند دقیقه دیگه میمیری من بدو بدو آرایشم و لاک ناخن هایم را پاک کردم و مردم از پا بدنم بیحسی شد و مردم حدود چند دقیقه بعد دوباره زنده شدم و با صدای مادر برای نماز صبح بیدار شدم میشه تعبیرش رو بگید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
و من متولد همین روزگارانم...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 108
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 317
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 759
  • بازدید ماه : 433
  • بازدید سال : 8,677
  • بازدید کلی : 1,437,421