loading...
تعبیر خواب جامع
admin بازدید : 15888 شنبه 02 دی 1391 نظرات (2)
ابن سیرین می گوید: ساختن توالت و مستراح در خواب، دلالت به حرص به گرداوری پول و اموال دارد و نمی خواهد از مالش چیزی را خرج کند. اگر دید که در مستراح بول و غایط کرد، مال خود را خرج می کند. اگر دید که توی مستراح یا در چاه کامل مستراح افتاد سخت مشغول جمع اوری مال می شود. اگر دید کس دیگری در چاه مستراح افتاد مال کسی را به زور می گیرد. اگر ببیند که در مستراح افتاد و دست و پایش شکست بلای سختی به او می رسد. / حضرت صادق (ع) می فرماید: دیدن مستراح در خواب بر پنج وجه است: 1- مال حرام 2- عیش و زندگی دنیا 3 خزانه و انبار 4- شروع در حرام 5- زن خادمه حرامخوار.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سارینا در تاریخ 1395/03/17 و 10:43 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام
من خواب دیدم تو پله حیاتمون دسشویی گذاشتیم بعد سنگ توالتش داره کم کم میوفته بعدش اومدم دیدم چاهش پرشده و یه جورایی به خونه هم میره

این نظر توسط سهر صالحی در تاریخ 1393/11/13 و 17:14 دقیقه ارسال شده است

سلام من خواب دیدم من میرم توالت بعد میام بیرون دوس پسرم میره من پشتمو نگاه نمیکنم تعبیرش چیه تورو خدا بهم بگینشکلک

این نظر توسط صبا در تاریخ 1393/05/09 و 6:24 دقیقه ارسال شده است

سلام من خواب عجیبی دیدم حدس می زنم معنیش خوب نباشه اما لطفا\" تعبیرش کنید برام خیلی مهمه
دیروز شب هفت فوت مادربزرگم بود امروز قبل از اذان صبح خواب دیدم اومده خونه ی ما و در رخت خوابی که همیشه اینجا براش آماده میکردیم دراز کشیده اما اینبار سرش رو دقیقا\" جلوی در توالت گذاشته و در هم بازه یک شمع روشن هم توی توالت هست...لباس تنش هم مشکی بود...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
و من متولد همین روزگارانم...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 208
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 108
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 317
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 802
  • بازدید ماه : 476
  • بازدید سال : 8,720
  • بازدید کلی : 1,437,464